Vill du jobba i vår kundtjänst?

Då har du nu chansen att söka ett vikariat på ett år.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du tillhöra kundtjänstenheten, där tio personer gemensamt arbetar för att bolaget ska hålla en mycket hög servicenivå. Hos oss står kundens behov alltid i fokus och därför krävs såväl god kundkommunikation som god administration av sådant som berör kunderna.

Din vardag kommer därför att handla om just detta. Du kommer att kommunicera med våra kunder via telefon, mejl, sociala medier eller på plats i vår reception samt hantera administrativa uppgifter via vårt kundsystem. Där registrerar du kund-, avtals- och fakturaärenden för elnäts- och fiberkunderna.

I kundtjänstrollen ingår även att vara en stödfunktion till båda våra affärsområden Elnät och Stadsnät, exempelvis via samarbete kring rapporter, arbetsprocesser och viss systemsupport.

 

Din profil

Vi söker dig som brinner för service och som sätter kunden i fokus. För att passa i rollen behöver du också:

  • Några års erfarenhet från kundtjänstarbete
  • Vara flexibel, men också strukturerad och målmedveten
  • …liksom lyhörd och bra på att samarbeta
  • Gilla nya utmaningar och vara nyfiken på nya system och problemlösningar av arbetssätt
  • Vara en god kommunikatör, såväl verbalt som skriftligt i både svenska och engelska, andra språk meriterande
  • Dessutom: goda kunskaper i Officepaketet med fokus på Excel

 

Ansök redan idag!

Skicka ditt personliga brev och cv till paivi.lind@boraselnat.se. Sista ansökningsdag är 19 februari 2019.

 

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Jonsson, kundtjänstchef, 033-35 54 50.

 

Fackliga representanter

SEKO: Daniel Brink, 0731-46 20 62, daniel.brink@boraselnat.se

Vision: Tommy Andersson, 033-35 54 86, tommy.andersson@boraselnat.se