Tillgodobelopp på faktura från Splitvision
Vårt faktureringssystem har registrerat eventuellt tillgodobelopp på faktura från Splitvision. Samtidigt har du fått en faktura från Borås Elnät där inget tillgodobelopp har registrerats på den aktuella fakturan från Borås Elnät.
Varför har inte tillgodobeloppet dragits av på min aktuella faktura från Borås Elnät?
Tillgodo beloppet ligger kvar till nästkommande faktura från Borås Elnät.
Om du vill att vi använder ditt tillgodobelopp för betalning på den aktuella fakturan från Borås Elnät, kan du antingen kontakta oss via e-post kund@boraselnat.se med kontaktuppgifter eller kontakta oss per telefon 033-357240, knappval 2.
Våra telefontider är under v. 28 till v.32:
9:00-12:00 Måndag till Fredag
Vårt kontor på Majorsgatan 5 har öppet följande:
Måndag – Torsdag 08:00 – 16:00, lunchstängt 12:00 – 13:00
Fredag 08:00 – 15:00, lunchstängt 12:00 – 13:00